Audyt strony internetowej lub kampanii ›
Audyt jest usługą polegającą na analizie reklamy internetowej stosowanej przez Twoją firmę. W zależności od Twoich potrzeb, możemy skupić się na jednej stronie, grupie stron, a także innych czynnikach wpływających na dowolną formę sprzedaży online.
Analiza może dotyczyć zarówno form promocji Twoich treści (np. aktualnych kampanii AdWords, Boksowych, Linków Sponsorowanych, bannerów, mailingów, ruchu na Twoich stronach), jak i jakości Twoich treści (optymalizacja treści podstron, powiązania tematyczne stron, kierunek rozwój contentu).
W skład audytu strony internetowej wchodzą:
- Analiza konstrukcji. Na jej podstawie dowiesz się, czy strona jest prawidłowo zoptymalizowana dla głównych wyszukiwarek - Google, OnetSzukaj, LIVE/MSN, Netsprint. Odpowiemy Ci na pytanie, czy konstrukcja Twojej strony strony sprzyja prawidłowemu i szybkiemu odczytywaniu Twoich treści przez wyszukiwarki.
- Analiza słów i fraz kluczowych. Przedstawimy Ci listę słów i fraz kluczowych, w które najbardziej opłaca się zainwestować. Lista uwzględnia częstość wpisywania przez internautów, koszt wypozycjonowania i poziom zbieżności z ofertą firmy.
- Analiza rankingów. Opierając się na kontaktach w branży, rankingach Google, OnetSzukaj, LIVE/MSN, Netsprint dla wszystkich zaproponowanych słów kluczowych (i ew. położeniu geograficznym firm), przedstawimy Ci listę Twoich głównych rywali online.
- Analiza konkurencji. Sprawdzimy jakość pozycjonowania i optymalizacji stron Twoich głównych konkurentów. Jeżeli będzie to konieczne, wykorzystamy nasze kontakty by ustalić z firmami pozycjonującymi Twoich konkurentów warunki zajęcia przez Twoją firmę wysokich miejsc i zapewnimy możliwość bezpiecznego pozycjonowania bez obaw o sabotaż.
- Analiza SPAMu. Wykryjemy wszystkie nieetyczne i (w szczególności) niebezpieczne metody optymalizacji i pozycjonowania Twojej strony i ocenimy stopień ryzyka wobec usunięcia z wyszukiwarek. Nieetyczne metody są często spotykane w pracy nad stronami uprzednio pozycjonowanymi przez inne firmy, lub niezaznajomione z tematem osoby.
- Analiza usability, czyli wyglądu i użyteczności stron internetowych. Uzyskasz wskazówki odnośnie projektu kształtu strony, rozplanowania jej wiążących elementów, wdrożeń skryptów i innych ułatwień, które zwiększą skuteczność Twojej strony. Dzięki lepszej stronie, Twój Klient wyda u Ciebie więcej pieniędzy i będzie zadowolony z Twoich usług.
Twoje korzyści z audytu strony internetowej
Uzyskasz wiedzę która wskaże Ci najbardziej korzystny kierunek rozwoju w Internecie, a także uchroni Cię przed wyrzucaniem pieniędzy w błoto. Ponadto, otrzymasz:
- Księgę Audytu Strony, czyli dokument-raport (.doc lub .pdf) zawierający wyniki wszystkich przeprowadzonych analiz oraz wnioski.
- 30 minut konsultacji w naszym biurze lub telefoniczne. Podczas konsultacji nasz ekspert odpowie na wszystkie Twoje pytania odnośnie reklamy w Internecie.
Koszt Audytu
Wielkość inwestycji w Audyt jest zależny od zakresu Audytu. Audyt jednej strony internetowej, zawierający wszystkie wymienione wyżej czynniki, związany jest z inwestycją 610 zł brutto. Audyt jest traktowany jako usługa szkoleniowa.
Zamówienie Audytu ›
Audyt pojedynczej strony internetowej możesz zamówić kontaktując się z naszym pracownikiem pod numerem telefonu: 502-560-734.
Audyt większej ilości stron lub kampanii, wymaga wyceny. Zapytanie ofertowe proszę skierować pod ten sam numer telefonu.